Kim Yoo Jung tiba-tiba menjadi Nugget Ayam, Bolehkah saya?Dhina Chahyanti


Tenang, pencinta masa, saya tidak salah membacanya. Betul, pelakon cantik Kim Yoo Jung tiba-tiba menjadi nugget ayam, makanan kegemaran kanak-kanak. Ya, tetapi ia dalam komedi terbaru drakor ya.

BERITA BERKAITAN
Ikut Saluran WhatsApp TIMES Indonesia
Bertemu dewi Yustisia yang muncul di Drakor Jugde dari neraka
Drakor cinta yang berterusan di sebelah, konflik yang panas dan percintaan yang membara
Bukan sahaja Queen Woo, Drakor Sageuk berikut adalah berdasarkan kisah benar
Tidak seperti Drakor Queen Woo, ini adalah kisah Raja Go Nam Moo versi sejarah
Mengenali Lily Lembah, racun maut di Drakor Queen Woo
Netflix telah melancarkan siri komedi baru yang disebut Chicken Nuggets. Drama ini dibintangi oleh Kim Yoo Jung, Ryu Seung Ryong dan Ahn Jae Hong.

Jualan

Jeda

00:00
00:08
00:56
Mute

Chicken Nugget menceritakan kisah sebuah syarikat nugget yang dikendalikan oleh Choi Sun Man. Dia menyewa seorang pelatih bernama Go Baek Joong. Baek Joong secara rahsia jatuh cinta pada anak Sun Man Choi Min A.

Choi Min a tiba-tiba berubah menjadi nugget. Kemalangan itu berlaku apabila terdapat enjin baru. Tetapi kerana keletihan Sun Man dan baek Joong berehat sebelum mengendalikan mesin baru.

Lihat siaran ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Netflix Korea (@netflixkr)

Tetapi tiba-tiba Min a datang untuk menyampaikan ayam goreng kepada bapa. Min A melihat mesin baru dan ingin tahu untuk mencubanya. Tiba-tiba dia masuk ke dalam mesin dan berpaut dia berubah bentuk.

Bapa terus cuba memulihkan bentuk asal anak tercintanya.

Dalam drama ini Kim Yoo Jung memang watak utama, tetapi banyak yang berpendapat bahawa dia tidak banyak muncul, kerana dia berubah menjadi nugget.

Namun, ramai yang menantikan drama lucu ini, kerana terdapat persembahan oleh Ryu Seung Ryong dan Ahn Jae Hong.

Seung Ryong adalah seorang pelakon lama yang telah memenangi pelbagai anugerah dalam acara berprestij berkat lakonannya yang keren. Dia bahkan menjadi pelakon chungmuro atau pelakon yang lebih banyak bermain dalam filem daripada drama. Sebelum Chicken Nugget, Ryu Seung Ryong berlakon dalam drama popular Moving.

Sementara itu, Ahn Jae Hong adalah seorang pelakon yang mengejar deposit. Ini bermakna lebih banyak drama yang dibintanginya pada tahun lepas. Pelakon itu, yang popular sebagai kakak Jung Hwan dalam drama Reply 1988, sebelum ini telah bermain dalam beberapa drama yang berjaya. Seperti Rebound, Mask Girl, dan LTNS terkini (lama tiada seks).

Sementara itu, Kim Yoo Jung sendiri baru sahaja menyelesaikan drama terbarunya My Demon. Drama ini berjaya mencuri perhatian pencinta drakor pada awal tahun ini.